Czy nadal mogę zamówić u ciebie?
Z pewnością możesz! Pomimo kryzysu Korona wirus wciąż jesteśmy do Państwa dyspozycji! Pracujemy w naszym biurze zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi higieny. Oczywiście najwyższy standard higieny obowiązuje również w naszym magazynie. Nie tylko dla pracowników, ale także dla paczki i zamówionych przedmiotów.
Czas dostawy
Na razie czasy dostawy nie uległy zmianie, ale ze względu na duże tłumy w DPD przesyłka może zostać dostarczona z niewielkim opóźnieniem. Śledź w tym celu kod śledzenia.
- Doręczyciel zachowuje 1,5 metra odleglosci
- Osoba dostarczająca podpisuje przesyłkę w Twojej obecności
* Uwaga: Możliwe przesyłki paczek, tylko kontrole graniczne mogą powodować opóźnienia. Opóźnienia mogą wynosić od 1 do 2 dni. Sprawdź informacje na stronie DPD.
Zwrot
Ponieważ wiele urzędów pocztowych i sklepów z paczkami jest zamkniętych z powodu wirusa, rozumiemy, że trudno jest wysłać zwrot na czas. Z tego powodu przedłużamy okres zwrotu dla klientów, którzy nie mogą zwrócić paczki na poczcie lub w sklepie z paczkami.
Co zrobić, gdy poczta lub sklep z paczkami są zamknięte:
- Zarejestruj swój zwrot za pośrednictwem naszej strony internetowej, abyśmy mogli zobaczyć, że zwrot został zarejestrowany
- Upewnij się, że produkt jest odpowiednio zapakowany i nie jest już używany
Jak najszybciej będzie możliwy zwrot i wysłanie zwrotu, zrób to natychmiast! Zapewniamy, że zostanie on zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, a kwota zostanie zwrócona na konto płatnicze.
Obsługa klienta
Nasi pracownicy działu obsługi klienta pracują obecnie z domu. Niestety zmusiło nas to do zamknięcia linii telefonicznych. Możesz skontaktować się z obsługą klienta za pośrednictwem tego adresu e-mail: [email protected]
Ponieważ obecnie jest wysyłanych wiele wiadomości e-mail, uzyskanie odpowiedzi może trochę potrwać. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej odpowiedzieć na wszystkie e-maile.
#FlattenTheCurve