Zwroty

Możesz zwrócić zamówione produkty o ile nadal są w oryginalnym opakowaniu i nie maja żadnych uszkodzeń.

Czy chcesz zwrócić kupione produkty? W takim razie prosimy o dołączenie do przesyłki zwrotnej numeru zamówienia i przyczyny zwrotu towaru. W przesyłce, którą od nas otrzymasz, znajdziesz etykietę zwrotną, którą możesz wykorzystać do odesłania do nas towaru. Koszt przesyłki ponosi klient. Od Twojego zamówienia odejmiemy koszty wysyłki. Koszty zwrotu są po preferencyjnej stawce.

Niewłaściwa dostawa lub otrzymanie produktu z wadą

Czy wysłaliśmy Ci niewłaściwy produkt lub otrzymałeś produkt uszkodzony? W takim razie skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected]. Odpowiedzi udzielamy w dni robocze, a czas oczekiwania to maksymalnie 24 godziny.

Kiedy otrzymam zwrot płatności?

Zwrot pieniędzy za zwrócone przedmioty otrzymasz w ciągu 14 dni, zakładając, że zostały one zwrócone w oryginalnym opakowaniu i nie mają śladów używania.

Zwracając towar, bardzo ważne jest, aby zachować potwierdzenie wysyłki oraz numer przesyłki umożliwiający śledzenie paczki. Bez tego numeru nie będziemy w stanie Ci pomóc w przypadku zagubienia przesyłki zwrotnej.